Så heter ett litet projekt jag är med i. Jag tror att det kommer bli jättebra.  Det måste man ju tro om man vill något annars funkar inget.
Vet inte än om jag ska berätta mer om detta, det beror lite på. Ja ska kolla läget.
Det blir onekligen något nytt fast ändå inte.
Spännande blir det i alla fall.
 
Helg på ingång och de betyder ju jobb för min del.
Gör mig inget även om de inte funkar felfritt.
 
Alltså jag önskar så jag kunde stanna tiden nu. Eller egentligen för längesen, vill stanna den jämt känns det som.
Ellie är för skön. Denna lilla människa.
Det händer så ofantligt mycket nu.
Hon pratar och står i, alltså de händer saker från dag till dag och ibland från timme till timme bara!
Det kommer 2 ordsmeningar hela tiden. Städar och hjälper till. ordning och reda ska det vara. Pysslar och grejar. Och hon är så väldigt lätt att ha med.
Jo då de finns väl de som är mindre bra också såklart. Men jag ska försöka tänka på allt de bra också.
Lugn och harmonisk och glad är hon. Men när hon blir arg då blir hon arg.
De gulligaste nu är att hon säger Ellie om sig själv.
"Ellie pruttar" de är ju favoriten.
 
Annars har jag mycket att fundera på igen. Mycket handlar om jobb såklart.
Men de lägger sig väl med tiden.
 
Trevlig helg ska jag försöka ha i alla fall.
 
Puss & kram
Anna