Hemmamyset fortsätter och Ellie är inte riktigt kry än. Ögonen, näsan, hostan och febern. Usch.


Jag har en för djävlig träningsvärk i rumpa, ben och bröst idag. Fick de redan igår och kände lite att hur ska ja ens kunna gå? Än värre sätta mig på typ tisdag? Slänga mig rätt ner bara kanske.. 😂 Men de är så jäkla skönt ändå, för då vet jag, det är som ett kvitto på att träningen gick som den ska igår. Hatkärlek kan man säga.

Gjorde ett jättebra pass igår, men de märks att jag borde gå oftare för då kanske jag börjar dela upp mina pass i olika muskelgrupper sådär som är bra att göra. Nu kör jag järnet med allt jag bara kan så länge jag kan för att det är så jäkla kul att vara där. & visst det är väl bättre än inget alls.

Imorse gjorde jag lite hemmaträning med mest ben och rumpa. Igen! Och ikväll är det spinning. Hoppas på extraträning innan oxå. Men det är liksom lika bra att passa på när man kan och får.

Inte gjort så mycket annars idag mer än klippt häcken en smula, mest för att ha något att göra ute, gungat lite och matat fåglarna. Sen gick vi in. Som sagt liten är inte på topp.

 
 
Känner mig så nojjig så jag var tvungen att kolla på denna videon oxå.. Gör det ibland så att det ska vara färskt i minnet ifall olyckan är framme. Usch mår dåligt och får ångest bara jag tänker tanken.
 
Mellis är gott.
 
Puss & kram
Anna <3