Ja semestern är i full gång! Vecka 2 är precis påbörjad och det känns fint.
Vädret är som jag vill ha det. Inte 30 grader varmt med andra ord.
Gillar inte det varma vädret. Inte alls faktiskt, känns som jag valde bra tid för semester.
Det känns oxå bra.
 
Denna veckan så ska jag och Marcus till Göteborg för en tur till Ikea och lite andra affärer hoppa sja vi hinner med oxå. Mamma ska ta hand om Ellie medans vi gör detta. Det ska bli kul för Ellie tror jag. Hon har aldrig varit en längre tid hos mina föräldrar förut. Det känns ju lite trist att tänka på, Ellie är över 2 år och mamma och pappa har aldrig varit barnvakt åt henne. De känns ibland som att vi bor alldeles för långt bort. Känner sig nästan lite utanför ibland.
 
Sen är det ju det där med mat.  Men jag ska ta med alternativ så då blir det ju bra.
Blir nog en banansmoothie i klämmis, avokado, grötpinnar, Ellies gröt mm.
Jag försöker så mycket det går att undvika för mycket frukt, på så vis är det skönt att de är semester och man kommer bort från all frukt som dom serverar på dagis. Frukt är ett lurigt socker som inte alls är bra i för stor mängd.
Levern mår inte bra av för mycket fruktsocker.
Då tycker jag bär är bättre, de är inte lika sött.
 
Träningen ...... oh my .... säger pass på den! :(
Nä men de är ju under all kritik. Är så jävla lat så det finns inte.
De närmsta träning ja kommit just för tillfället är att jag städat gymmet ordentligt.
 
Ska bli spännande att komma igång och jobba oxå. Vad jag får för arbetsupgifter liksom.
Hoppas chefen tar hand om mig och ger mig meningsfulla uppgifter. Vill ju gärna känna att jag gör bra saker. Är ju inte direkt bortskämd med en chef som bryr sig, är intresserad av hur det går och stöttar. Det blir lite nytt. Men säkert väldigt bra.
Så kan jag ju oxå spara mina resterande dagar jag har kvar med Ellie, det är ganska många och de känns oxå bra.
 
Idag ska jag nog banne mig se till att få lite träning gjort. Det bästa med att skriva det på sociala medier är att jag aldrig kan fuska då. Ja alltså ingen märker ju om ja gör det, men mitt samvete är så mesigt att jag inte kan det. Ofta därför jag gör på det viset. Det kanske är det ja ska börja med!!
 
 
Puss & kram
Anna <3