Ja så är det.  Den kom samma dag som jag gick på semester. Det gör inget,  lite skönt att slippa varma otäcka dagar. Men idag har det faktiskt varit kallt!  Blåste ju en mindre storm ute, fick ankra fast rutschkanan litegrann eftersom någon pappa (som för övrigt lovade att han skulle skruva fast den riktigt idag inte gjort det och nu är dagen snart slut......) inte gjort det. (Sen vet jag att han åkte iväg på ett akutjobb i eftermiddags så han hann inte, hade tilloch med glömt vår lilla tur om några dagar... de blir så om man har huvudet fullt med jobb. Han om någon skulle behöva lite semester.) Synd om den blåser sönder tänker jag. Men att jag frös berodde ju bara på att jag inte tagit fram vinterjacka så de är ju inte vädrets fel utan enbart mitt eget. Inget dåligt väder bara dåliga kläder heter det ju...Så de ska jag sluta gnälla på och genast ordna imorgon. 
 
Imorgon hade vi planer men dom ändrades så jag tror jag ska antingen träna eller åka till Vårgårda. Jag tror jag gör både och!
Träna  för att det behövs, och för att jag vill och för att Ellie har världens bästa farmor som  ringer och erbjuder sig passa henne om jag vill träna. Alltså hur snällt är inte det? 
Amanda är hela dagen på Liseberg så jag och Ellie är hemma ensamma. 
Sen har ju min fina man (jo han är väldigt snäll och tålmodig med mig, mer än man kanske kan begära )fixat så att Det händer något väldigt roligt här hemma snart. Ska bli så kul! Är lite smått euforisk faktiskt. Ett projekt!
Men jag tror... att jag blir den enda som kommer tycka att det är kul. Ja det gör inget för då får jag göra precis som jag vill. Därav ska jag åka till PMU i Vårgårda imorgon. 
Kan berätta mer när allt är i hamn.
 
Om man skulle ta kväll här kanske..?
Godnatt på er.
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
Lånad bild.