Oavsett vad jag vill och tycker så är det nog dags att lyssna på kroppen för en gångs skull.
Jag tror att träning är bra i alla former om man  tycker att det hjälper och man kan utföra det.  
Men om man får ondare så ska man ligga lågt med det oxå och vila. 
Jag måste nog inse att inte ens spinning är bra i min situation. Denna natten har långt ifrån varit bra med god sömn. Det har Snarare innehållit värk, smärta och funderingar på detta. Jag har kommit fram till, med hjälp av den bäste att jag nog verkligen måste låta kroppen  vila. Måste slappna av.
 
 
 
 
 
 
Såhär ser det nog ut någonstanns bortibak. 
De känns som att hur man än väljer att göra så är man aldrig garanterad att de inte kommer tillbaka.
Jag har ju flera gånger blivit frågad om operation,  men aldrig frågat om de är som jag tror. Jag tror ju att eftersom det finns ja 6, 7 kotor i nacken eller hur må ga de nu är, så tänker jag att om jag nu opererar kota 5 så blir den bra. Men alla de andra då? Garanterar 1 operation att de blir bra o inte kommer tillbaka mellan någon annan kota senare? Om de gör de är valet inte svårt men tyvärr tror jag inte det. Måste kollas upp noga.
och de bästa är ju att de läker av sig självt men de tar ju en stund kan man säga, givetvis behöver de inte göra ont för ja har haft de 1 gång utan att de gjorde ont alls. Ren tur.
Men nu är de nog 4e gången tror jag och de tar alltid mellan 1 och 3 månader innan de är helt bra. De är ganska lång tid och jag hoppas alltid att man slipper ha ont så lång tid. De är nästan ohållbart. 
 
Håller mina tummar för att de snart är utläkt.
Önskar er alla en trevlig dag. 
 
Puss& kram 
Anna ♡