Ja vi  mår inget vidare här på Smörkullen idag.  Men de ska nog bli bättre. Men för tillfället är det inte alls kul. Snörvlar och febrigt och nackont.  
De är ganska psykiskt jobbigt att ha ont.  Jag är och har alltid varit sån att jag tål  ganska mycket smärta, (trots att jag inte tror det själv) alltså tål att gå och ha ont länge innan jag säger något.  De är för att jag alltid varit så rädd för sjukhus och sprutor och sånt. Men det är Skillnad på att t ex ha ont i fingret i några dagar för att man kanske skurit sig eller så och på att ständigt ha ont i nacke,  rygg eller så.  Då Menar jag ständig ont.  De behövs inte många dagar med sådan ständig värk förrän man vill skrika  till och på alla att det gör ont!!
Jag bara undrar när det ska sluta göra ont. Jag är trött på att tro att de ska försvinna och så gör det inte alls det. Vill bryta av mig armar och nacke ofta. Önskar någon log mig i huvudet med något hårt.
 
3e gången idag som denna lilla sötnosen sover. JA är man sjuk så är man. Då får man sova.
Äter inte ett skit, ingen mat, ingen blåbärssoppa men hon dricker lite ibland. Tur det.
 
Amanda är på bio och jag sitter här. Funderar på att måla naglarna de va typ 1 månad sen sist.
 
Trevlig kväll
*Puss & kram
Anna <3