Att köpa ett löpband var ett riktigt bra val.  Antingen de är periodvis eller jämt jag använder det. Jag har ett iallafall.  Ytterligare en sak att pricka av på min lista på saker jag vill ha till gymmet. Duschade precis efter ett riktigt  svettigt pass.  Men Ellie har inte vaknat och lunchen är klar så jag passar på att utnyttja tiden effektivt.  Genom att gå på bandet för då ser Jå vagnen samtidigt. Märker dock att de får bli ytterligare en dusch sedan ikväll för pulsen går upp direkt😊 

Nu längtar jag till helgen för då åker vi Till Göteborg.  Tid bara med min familj.  Underbart.  Och jag längtar oxå till oktober då jag och Amanda ska åka dit igen,  bara jag och hon.  Sova på mysigt båt hotell,  kanske bio och shopping.  Mycket mysigt att se fram emot.  Nästa vecka börjar jag jobba 80 procent.  De betyder att jag jobbar 4 dagar mindre i månaden. De tänker jag göra så länge ja kan och de funkar,  för den här tiden kommer inte tillbaka.  Varje dag som går är borta o kommer inte igen.  Ska spendera den med mina barn så  mycket jag kan. Amanda går ju i skolan på dagarna men   vi får utnyttja helger o kvällar. Det behöver vi för de skär sig ganska ofta mellan oss. De är tufft,  önskar att man hade haft en sån period så man visste hur man skulle göra o vara mm.  De har ja ju visserligen närEllie kommer dit men inte kul att Amanda blir ett "experiment".  
Det är då min man  kommer in i bilden.  Han är otäckt duktig på såna saker.  Att handskas med ungdomar,  diskutera och hjälpa till. Att hantera situationer som ja inte klarar ut. 

Nä de här var en dum idé nu är Ja ju dyngsur igen. 😯  
Puss & kram 
Anna ❤