Japp har varit på promenad och tränat en liten kortis, bättre än inget men de är som de är med motivationen hemma. 
 Det är därför  jag vill komma igång ordentligt med träning på gymmet för jag vet att får jag några återkommande gånger där så kommer de igång även hemma. Strävar efter det.
 
De är ju de som är grejen, tycker jag , med gymmet. Jag får ju sån otrolig motivation där. Jag brukar kika in hur och vad andra har för teknik och så kan ja härma lite sen, ser de bra ut så testar jag iallafall.  De stora killarna vet ju vad dom gör antar jag och vad passar bättre än att ta efter  dom 😆 jag bryr mig aldrig om något annat nr jag kikar på andra än just det. Teknik och vad dom gör för övningar.  Man kan ju lätt tro och känna att alla glor på en och få för sig massa olika saker. Jag tror att jag är ganska ensam om att kika lite på de andra. Ser ibland i trådar på FB att på vissa gym är en del riktigt elaka mot varann. De kan va allt från kläder tillhör dom ser ut. Alltså de tycker jag är riktigt taskigt, så gör man väl ändå inte!  Alla är ju där av en anledning. Alla har oxå börjat någonstans. 
Man kan väl hjälpas åt! Jag hade ju blivit glad om någon kom fram till mig pågymmet och sagt om jag gjorde fel,om man riskerar att skada sig t ex. 
På vårt gym är alla snälla.  Alla har ju olika förutsättningar från bÖrjan och hela tiden. 
 
Sen är ju oxå en av mina saker med gymmet att jag tar alltid i lite extra. De är bra, jag orkar nog mer ända JAG oftast tror. De är kul att utmana sig själv, inom rimlig gräns såklart. Måste ju tro att jag orkar annars är det inte kul. 
Tänker att jag måste bevisa på gymmet att jag kan, de är ingen hemma som bryr sig om de eller inte. Säkert inte på gymmet heller men jag låtsas som det. Det går bättre då.
 
Bakar lite bröd, tekakor typ. Luktar jättegott. Tänkte ta med lite fika på lördag när vi ska åka till Danmark över dagen.  
 
Ha en fortsatt trevlig dag
Puss & kram 
Anna ♡