Idag var vi en snabb sväng gillar ullared, gekås. Vi åkte tidigt och kom hem kl 14. Perfekt. Blev ju lite till att tänka om nu när vi bytt stol i bilen o allt, nu blev de ju inte så enkelt att ta med babyskyddet som vi gjort förut. Men Ellie satt så fint o snällt i vagen, ibland bara henne en stund. Men det gick superbra.
nu klarar jag mig ett tag till, men jag tror i te ja fixar att åka ensam så igen. NÄSTA gång så måste Marcus följa med, dels för att jag blir så trött av att köra så långt Och sen för att jag inte helt ska stressa sönder mig själv. De va verkligen i ga som helst problem ,som de sällan är, men jag är ju en expert på att hetsa upp mig, irritera mig och bli sur för minsta lilla.
Känner ändå att jag inte kan koppla av o titta på det jag vill. Marcus har inget val, om ja åker igen, vilket ja hoppas så kan han ta Ellie , eller rent av han kan va hemma med henne allra helst.

Trevlig helg på er

Puss och kram
Anna ♡