Ja äntligen med vårt lite bättre internet så kan jag kolla på swefilm. Rackarns va bra. Har sett Beck-sjukhusmorden, den va helt okej.  Tänkte kolla på den andra oxå som ligger uppe där. Kommer ej ihåg namnet nu.  Och jag har sett fifty shades of Grey och den var riktigt bra tycker jag.  VÄNTAR med spänning på nästa film..
nu tittar jag på paddington, jätte gullig björn.  
 
Känns som lyx att kunna se film igen utan att klockan ska vara efter midnatt. 
Ikväll kommer dubbelavsnitt av greys anatomy  oxå,  men där lite sorgset faktiskt att Derek nu är död. Det va rett otäckt avsnitt tycker jag.  Berörde mig en aning.
 
Nu är det gröt dags. Mixar den lite idag för jag tror inte Ellie  är så förtjust i bitar, små havregrynsbitar är det i  men nu är den mycket slätare så får vi se. Det är samma med mat på dagen, inte för mycket bitar för då äter hon inte. Men så är hon smart oxå, utnyttjar sin mammas svaghet att hon måste få mat o inte va hungrig och skriker man eller vägrar äta det som serveras ja då får man som man vill... tutte. Men nu finns det snart inte mer så jag hoppas hon förstår det.
 
Trevlig kväll 
Puss & kram 
Anna ♡