Ja fick ett pm igår kväll 
Det är ju inte utan att man blir lite sugen. 
Har ingen bra erfarenhet av pt, på de jag köpte har jag ca 1 vecka kvar. Tycker inte alls att det kändes bra. Men man måste ju göra misstag för att lära sig av dom och bli klokare. Jag tror jag kommer göra det igen, köpa pt tjänst men jag ska kolla lite mer innan. Har minst 2 st tjejer som är mycket intressant.
 
Fitlab tycker inte jag levde upp till mina förväntningar, inte ett uppmuntrande  ord eller mail jag hört eller sett från dom förrän sista mailet jag skrev. De är ca 8 veckor sen typ... jättedåligt.
mycket besviken för jag trodde  man fick mer pepp och lite mer kontakt. DET märks att de var ett nystartat företag, hoppas bara att dom behandlar sina andra klienter bättre än mig.
 
Men förstå hur sugen blev jag inte på detta då..... kliar lite i fingrarna. Men nä jag har ett jobb. Än.
mycket mycket kan hända man kan aldrig veta med något....
Fniss fniss...
 
Puss och kram
Anna ♡