Äntligen söndag. Helgen har varit mycket bra, firat Amanda som fyllt 12 år. I fredags var det hennes kompisars kväll och igår var det övrig familjs dag. Hon fick b la en jättefin monark cykel 
 
Inga ursäkter att inte Kunna cykla mer. 
 
Det har varit en mycket bra helg, trevlig och rolig och mysig men rent matmässigt barret varit en katastrof.
vill inte tänka på hur många kilo jag gått upp, usch. 
Nu känner jag bara att det får vara bra.
Jag måste måste måste måstekomma igång med lchf. Ordentligt och komma ifrån sockerträsket. 
Riktigt jobbigt R det och jag har bara Mig själv att skylla. 
Och som alltid annars har jag en plan. Jag och sicken,  Charles Ingvar Jönsson.  Vi planerar  vi.
 
Jag har läst om periodisk fasta,  de är många som gör det och jag tänker ja ska testa, och när jag lä ser om det så gör jag det redan kan man säga.  Jag ska inte äta något på minåt 16 timmar. Tänker köra över natten och nyttja sovtimmarsåklart.  22-14 eller 21-13 eller 20-12.00 funkar det bra kanske ja lägger på en timme. Lchf funkar ju ändå så att man äter när man är hungrig och tills man är mätt.
man måste ju testa olika tills man vet vad som passar. JAG tror lchf passar mig om jag verkligen gör rätt, vilket jag behöver för jag är otroligt känslig för socker. Jag vill bara kunna använda och njuta av socker som man gjorde förr,  innan det blev något alla använde hela tiden. 
Jag har Givetvis stora förhoppningar att klara detta som alltid annars, och med min träning och min vilja Såklart det ska gå. 
Periodiskfasta.com där kan man läsa om olika fastor.
 
Så denna helgen var PÅ ett vis inte bra, släppte på nästanallt usch. Usch usch.
socker chock allan men men vi tar  nya tag .
vilja, mål och kämpa så ska det gå. 
Får väl fundera pådom dr träningstights  som jag vill ha....så kanske det går lättare. 😆
 
Från det ena till det andra. Att sova eget rum, egensäng och att inte äta på natten funkar alldeles Fantastiskt bra.  I fredagsnatt var detlite mer skrik och gnäll  en det handlar om 5 minutersammanlagt typ så de är ju inte så blodigt. Det är skönt för mig att äntligen få sova lite mer, men man har att ta igen känner jag.
 
Behöver oxå få lilla skrutten att vakna tidigare på morgonen och somna tidigare på kvällen.  Nu vaknar vi vid 09.00 typ och somnar för natt ca 22-22.30 
men jag har alltid i bakhuvudet att de brukar lösa sigavsigsjälvt och att inte blanda mig för mycket.  Om de funkar för oss så är de ju jättebra. 
 
Puss och kram
Anna ♡