Ny vecka och nya tag. Har kommit in I en period där det lite känns som att .."äsch jag tar tag i de en annan dag ,Tänker mycket bara vara, bara göra de jag vill inte vad jag förväntas göra eller vara. Orkar inte göra saker för att andra ska tycka jag är duktig, Skiter väl i det. Orkar inte. Vill inte. Bryr mig inte om det. "
Ja så känns det just nu.
Märkligt att allt ska funderas så in i helvete på. 
Saknar gymmet grymt mycket, vet inte ens när jag var där sist. Tappar så otroligt lätt motivationen, tänker på allt som jag vill och fastnar lätt i negativt tänkande och tänker sällan på vad jag faktiskt har, de är inte bra. 
Men eftersom  Marcus nu strax börjar på sitt "nya" jobb, hoppas jag att allt blir lite mer som vanligt och att när allt lagt sig, och han kommit in i det, att jag ska kunna åka till gymmet igen. 1 gång i veckan iaf.
Då kan ske jag kan  hålla motivationen upp även hemma.
 
 Ska se vad jag ska göra för kul övningar idag, ska kolla på instagram där följer jag en del bra sidor där man får träningsprogram för varje dag, olika övningar,de är inte många mellan 6 och 10 typ. Men som vi säger i vår familj, allt bättre än inget.
 
Imorgon ska jag på ett spännande möte.
 
Puss och kram
Anna ♡ 
Svårt nog ibland kan jag säga.