Lade Ellie i sin säng ca kl 21.45. Sa knappt ett ljud. Sa godnatt klappa om och gick ut. Sen sov hon. Inga problem. 
Ca kl 02.00 skrek hon till, då släckte jag i tv rummet och Marcus kom och la sig. Men innan gick han in till Ellie,  tog 1 minut kom in och la sig sen somnade.  Allihop. Kl 06.00 vaknade jag av att Ellie gnydde och då förstod jag att hon var hungrig, hon var inte vaken men fick mat, somnade bredvid mig o sen Vaknade jag 07.15 Ellie en 20 min senare. Kan verkligen inte klaga. Får sova mycket mer nu. Men man vet aldrig, så här bra är det ju inte jämt, det svänger ju snabbt med dessa små barn. 
Men det gör inget för jag är så nöjd ändå. Mysigast är det på morgonen när jag får gå och hämta henne... 
 
Nu är det full fort mot helgen, planera och  förbereda inför imorgon och på lördag.  Vi ska ju fira Amanda.  💜
 
 Puss puss  & kram 
Anna ♡