Idag var vi hos mamma o pappa och firade olle som fyllt 2 år. De är min brors son.
Gjorde hastigt och lustigt ett jättefint bamse kort Imorse.  Och talangen att rita sitter fortfarande kvar, jättekul.
har alltid gillat att rita o måla oxå är faktiskt ganska bra på det. 
Nu finns ju inte tiden eller viljan, mycket annat som prioriteras såklart. 
 
Glömde ta med sittdelen för jag hade tänkt byta nu, lite svårt att behöva byta ut grejer för att Ellie växer,  så är det. 
Men jag gör det, såklart, men att vänta en vecka till är i te hela världen. Hon sitter Lika bra i Ligg delen än så länge så spelar ingen roll.
dessutom vet jag vart jag har henne när hon sover t examen om hon alltid har sele i vagnen. 
 
Igår var vi ju i ullared och handlade lite , snabbt och fint gick det, köpte en skrivbok där jag ska samla alla recept och liknande som jag använt till oss o till Ellie. Den ska hon få sen.
 
Är så himla glad att Ellie sover så fantastisk bra nu. Helt otroligt är det. Båda mina barn sover bra. 😉
 
Imorgon är oxå sista dagen på min pt tid.  De blir ett annat inlägg.
 
Puss och kram trevlig lördag.
Anna ♡