Jo då natten började 21.45, Ellie somnade i sin egen säng. Sen satt jag uppe och liksom väntade på att det jobbiga skulle komma. Det kom inte, så kl 02.00 tror jag ca, så kom Marcus hem, vi låg och Pratade lite , han gick in till, Ellie som pep lite, men hon va inte ens vaken så han kom tillbaka. Sen somnade JAG och kl ca 05.29  så var hon lite lessen, men inte vaken knappt,men då bestämde jag att hon klarat uppdraget och fick mat och somnade så gott bredvid mig.  Sen sov vi till ca 07.10. Första natten på 10 månader som hon inte ätit. 
Så himla duktig mitt minsta hjärta. 
 
Så idag har vi inte gjort så mycket än, jag ha försökt ge Ellie gröt men de gick inte. Sen somnade hon och då passade på att få en promenad och sedan en hel timmes träning i mitt eget gym. Så jäkla skönt va det idag riktigt gott.
Duktig var jag med.
Så nu har jag duschat,  ska göra kaffe, frukost en har jag tyvärr glömt idag men nu känns den förbi. Lunch sedan men först lite bak. Förberedelse inför helgens kalas.
 
Puss och kram 
Anna ♡