Ja det är trots allt en bra dag. Lite olustig känsla i kroppen men jag kan inte göra något åt det. 
Idag har jag gjort 40 min  powerwalk  och sen gick jag hem och fortsatte mina övningar på min lilla lapp. Det är så himla skönt att röra på sig och det känns så bra sen. Enligt schemat skulle jag "bara" göra pw men jag vill ju i te göra mindre nu än jag gjorde innan. 
Känner mig lite irriterad dock på att jag framhöll tydligt flera gånger att jag vill ha övningen har jag kan göra både på gymmet och hemma. Så får jag nästan alla veckans övningar "i maskinen " jaha liksom.  Då måste jag ju själv fundera ut hur jag gör den övningen utan maskinen.
 Ilands  problem jag vet.
Ska hämta mitt paket med handledsskydd idag, gömmer sig nog något mer i lådan tror jag 😆
 
Ja det är en lite konstig dag, jobbig på något sätt. Lite ledsam.
Jag vet varför måendet blir bättre.
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
 
Photography, Macro Photography, Water Drops, Nature, Keefers photo Keefers_WaterDrops78.jpg