söndagar är Inte min dag. Vet inte vad det är men det är panikkänsla,  ångest och baravillflyhemifråntillhawaiiitreårochlämnaallthemma.
😦😩😩😵😳
 
Ellies rum skulle vara klart innan hon föddes. .... nu är hon snart 9 månader o h det sen fan ut. 
Kontoret skulle bli klart. Men inte då.
Åh jag vill bara skrika rakt ut just nu. Så jävla arg.
Skulle Kunna räkna upp 15 saker till och det räcker inte, som det aldrig händer något med.
Vissa saker klarar jag inte själv men det finns fan aldrig någonsin  tid till att göra något här hemma. 
Hur blev det med den fantastiska köksbelysningsideen,  mm eller hur hänger en jävla sladd som någon jävla nödlösning. 
Internet...  jo men visst ska snabba på en 5 meter lång sladd dragen ett rum till ett annat. Slutför ett projekt någon gång innan man börjar på ett annat.
Kan det vara något att tänka på..?
 Ja visst har jag internet så då ska jag väl inte klaga. .. Nä fast då kan det faktiskt kvitta.
Helvetet jävla fan känner jag bara nu.
Ja kunde ju lagt de pengarna jag la på en jävla pt och betalat någon som hjälper mig hemma istället.
Så dumt av mig att inte tänka på det. 
 
Jag går och lägger  mig.
Eller inte.. .
för  vem ska ta hand om Ellie då?  
 Önskar jag kunde byta med Amanda just nu, bara va 11 o inte ha ett problem och dansa järnet till wii.
 
Må denna satans söndag ta slut fortare än kvickt.
 
Puss och kram 
Anna ♡ 
 
Jag tror det blir bättre imorgon .