Vi var på BVC i fredags och vägde och mätte. För 1 månad sen så vägde Ellie 8950 g och nu 1 månad senare tittade BVC tanten och jag på varann. 8990. Hon är 67,5 tror jag, orkar inte ta fram boken o kolla... 67 eller 69.5men de spelar ingen roll, vi blev förvånade att det var 40 g upp bara. Vi kom fram till att de inte va något att reagera på utan det kunde visst va så.
Givetvis oroar  jag mig liiiite för att hon inte får i sig det hon behöver. Nu är hon ju inte undernärd men ändå.
Åh jag blir galen på mig själv och alla dessa funderingar fram o tillbaka. Varför liksom.. varför kan inte jag bara sluta tänka så på allt. Det blir ju sällan bättre av det.  Snarare att tiden går och ja undrar varför i helvete jag la tid på det istället för att njuta o bara va med.
FAN fan fan.
Och så blir jag arg, irriterad och sur.  Som vanligt. Inte undra på att Marcus blev glad att få jobbet i Flo 1 år fram så han kan jobba massor och slippa va hemma. 
Så är det inte (hoppas jag) men så jag känner. 
Nä inte halka in på de spåret nu....
 
En  bra söndag är det ännu iaf. Ska på promenad sen och så blir det väl bra med det. 
Och sedan ska jag maila fitlab och planera för mitt köp av pt. Nu Ska det göras punkt slut. 
Puss & kram 
Anna ♡