Ja är tvungen ibland att använda den andra bloggen och skriva av mig när det blir för jäkligt.
Så får jag skriva det som är överkomligt för jäkligt här.
Lessen att behöva medge men det är en piss dag idag igen!
Trött på det här återkommande dagarna nu.
Nu får det fasen Bli bättre och dröja mellan dom.
Är så sjukt omotiverad till träning nu,  känns att inget spelar roll.
Skiter I det och går och lägger mig. 
Eller..... Nä det kan jag ju inte.😅
Det blir inte riktigt som jag tänkt  mig, men det borde jag ju veta nu att livet blir sällan som man tänkt. Varför lär JAG mig aldrig. 
Stressad och orolig i kroppen och funderar mycket på sjukdomar och annat Skit.  
När får jag svar på röntgen jag gjorde, vad visar den?
Nä det kallt, blåsigt, och bara jävligt idag.
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 Hittade en fin bild