Ja fortsätter med pt programmet men jag är lite skeptisk. Det tar vi sen.
 
Idag har vi varit i Nossebro på förmiddagen och tog den pw n vi ska göra idag där istället, vi skulle ju ända gå på pass sen.
Det är så roligt, fan jag kan bara inte fatta att jag tycker det är så kul att gå till gymmet.  Helt fantastiskt är det. Njuter så jäkla mycket och bara ser så mycket utveckling och så mycket framför mig.
 
Varför fattade ja inte hur underbart och bra och härligt detta var när jag var lite yngre???
 

Ska faktiskt ta och träna lite i mina TRX band sen, alltså det är bra träning, effektivt som sjutton och tungt, då är det ju fördel att väga lite för man tränar ju med sin egna kroppsvikt. Perfekt!!
 
En bra investering tycker jag, planerar att ha så mycket träningssaker hemma som jag kan för då finns det inga ursäkter och jag kan göra allt när jag vill och om jag vill.
 
Ikväll ska vi gå på en föreläsning jag och Amanda och Gunnel i Vårgårda bibliotek, det hanldalr om socker och det är författaren Ann Fernholm som gkort boken jag skrivit om och läst, " ett sötare blod"  det ska bli kul. ( fast egentligen hade jag ju velat träna..... skit oxå att jag inte tänkte på det)
 
Jag blev en aning orolig härom dagen, Marcus har ju fått ett stort jobb, fiber, vatten och avlopp. & jag inser aatt jag haft riktigt tur och flyt som kunnat gå så ofta till gymmet som jag fått göra hittils, det ändrar ju sig ibland till min besvikelse.
& just nu är det nog bara att inse att jag inte kommer kunna gå dit som jag vill, och då framförallt ensam.
Strressar mig att ha med Ellie, men va fasen det måste jag ju komma över.
 
Iallafall så kom min käre man hem och sa att han minsann tycker vi ska åka utomlands nästa vår, sommar.........ööööhhhhhhhh. hallå.....
 
Okej.
 
Först är jag mycket noga med att anta detta erbjudande och göra klart att ja tack!!!!!
Sen kan vi fråga oss varför detta??
 
Okej.. alternativen är att antingen så har han insett att det är skönt att komma hemifrån lite, eller att han kommer att vara borta så mycket och jobba sent och man vet ju aldrig. Helt enkelt kommer detta jobb ta mycket av hans tid som då vi inte får.
Jag tror snarare på detta sista alternativet än något annat.
Det gör mig lite nervös minst sagt.
 
 Jobb är viktigt fattar ja med men ibland till vilket pris??
 
Men å andra sidan får jag väl se fram emot att boka en resa, och då ska det jädrar bli nåt bra.
& så kan jag ju ha ett mål med träningen oxå... jo men det blir nog bra detta.
Fast såklart blir man ju fundersam...
 
Ja ja jag ska ju börja jobba sen någon gång jag med så det är väl inte hela världen, men man måste ta hand om sin familj oxå.
 
PT träning.
 
Denna första veckan har vi inte brytt oss om maten alls, den funkar tycker han, Erik som han heter. jag kör med lchf så gott det går och sen skriver ja in så mycket jag kan i appen lifesum, gratisversionen.Maria på gymmet sa att man ju kunde ändra på antal kolhydrater, fett och protein oxå så det gjorde jag eftersom jag alltid går över på fett, så det blir väl bra.
 
Men det han gett mig i träning denna första vecka är ju liksom inte ens vad jag brukar göra i vanliga fall. det känns som semester nästan.
Så jag har mailat honom o sagt att jag vill ha någotn form av program och övningar och lite mer att göra för detta går inte.
Men visst sen ska det inte bli åt andra hållet heller, det ska ju fortfarande vara möjligt men inte så här "slappt"
 
Jag har redan bestämt mig för att anlita en annan PT sen  bara hon fått gått utbildningen och blivit klar, jag vet precis vem och det kommer bli så bra.
Å va kul det är att ha planer. Drömmar. Mål.
 
Nä nu ska jag lägga denna lilla damen en stund och träna under tiden.
 
Puss & kram
Anna♥