Röntgen

Publicerat i:
Ja idag har jag varit i Lidköping och röntgat  ryggskrället.  Har ju problem med den men hoppas att få ett svar så jag vet hur jag ska gå vidare,  görs och inte göra.  Chansar  mest nu med mycket.  Men jag vill ju inte göra något som förvärrar det.  Så det känns bra att ha gjort det.  Men sjukvården är ju oxå som den är,  först krånglade dom till remissen och förväxlas den med en gammal så jag glömde av.... Så jag fick ju gå till doktorn  för någon vecka sen igen och då säger sen sjukgymnasten till mig att jag skulle ringa o se om jag kan få komma på drop  in röntgen.  Och visst  fick ja det!  Konstigt att ingen sa det direkt då. 
För övrigt hjälper inte övningarna ja får  av sjukgymnasten heller så det är väl bara att vänta  och se vad svaren säger.

Annars har jag tränat lite här  hemma,    dock  inte alls det jag fick av Erik,  (bad om Övningar som jag ska kunna göra lika enkelt hemma som på gymmet)  för dessa jag fick var mycket maskin.... Suck. 😊  men men tur att jag är rätt haj på det  med övningar då och kan trixa till det så ja får till det här hemma oxå. 😃  

Men nu ska jag gå ut med Ellie,  sovtid  nummer 2.. Igår somnade hon förresten när klockan va typ 22 och sov nog till ca 02 och vaknar av att hon gallskriker och inte är vaken.  Marcus tog över  men lyckades inte trösta,  hon är liksom Inte vaken..  Men somnade till slut och sen sov hon till 05 ca då fick hon mat o somnade om,  vilket betyder att hon inatt åt endast 1 gång. 😊  sen åt hon igen vid 07 o vi somnade igen.  Så det är så himla olika alltså.  Kan aldrig säga att den ena natten är den andra lik.  

Men det funkar bra.  Trots de 2 tänderna som gör att hon är. Lessen ibland,  snuvig,  och lite varm ibland. 
Det är så  kul för  det händer så mycket nu, tänder,  olika uttryck,  vilja,  mat,  och intresserad av mycket,  och att hon snart kryper.  Filmat flera gånger idag där hon gör en variant men inte riktigt.  😊  ja men som sagt ingen brådska eftersom jag vet att det kommer.  


Puss på er 
Anna <3