Forces of Nature photo LinedPalmsofAnaehoomaluBayWaikoloaH.jpg
 
Ja livet är så orättvist ibland. Vissa saker händer och man förstår aldrig varför.
Det är så skört, så skört, ena sekunden kan det vara hur bra som hest och nästa sekund kan de ha raserat en människas hela liv.
Ibland och allt för ofta tror jag det finns en mening med att saker sker, men ibland undrar jag verkligen om det gör det.
Det kan bara inte finnas en mening med allt. 
Allt mer ofta blir jag medveten om att människor kommer ryckas ifrån mig, man kan aldrig veta när för det kan vi aldrig bestämma. Och det kanske är tur, det valen ska man inte ha.
Jag bara önskar en sak. 
Att det aldrig händer mig.
 
Puss och kram 
Ta hand om varann
Anna💕
 
 
 
#1 - - m a j a n:

Vad händer? Hoppas allt är bra!

Svar: Jo då det känns sådär faktiskt, men jag överlever väl. 😯
Anna ♡