Ja veckor och månader går. Idag fyller min älskade man år. 36 i ordningen. Han är 4 månader yngre än jag. 
Så mysigt att tänka på att det är hans första födelsedag som han firar som pappa och många fler blir det ju. 
Myser i hela kroppen när jag tänker på det. Fasen vilken tur vi hade, att det blev så som det blev. 
Det fanns alltså en mening med allt som hände, det tror jag.
 
Ska slå in hans ena present, en parfym sen och så ska jag se om internet skiten  kan behaga sig funka Så jag kan skriva ut fotona jag ska ha till ramen. Ska göra en fin ram med motiv,kommer ihåg det så kan ja ta ett kort sen.
Men som sagt internet.......Suck. ....vi har kopplat in fiber men allvarligt talat va kasst allt med internet är. Det kan fan kvitta snart för inte ens det va enkelt och bara koppla upp liksom.
Åh blir tokig så jag Skiter i det just nu.
 
Vi ska idag roa ost med att putsa köksfönstret  utvändigt. Det är det enda som  är trist med vår och sol, att fönstren behövs putsas, egentligen behöver vi byta  alla fönster för det är fukt emellan  glasen så vet man inte det, men det ser man antagligen, så tror man nog att jag aldrig putsat fönstren. 
Och ibland Skiter jag i det just för att det i te märks något  skillnad. 
 Men köksfönstret måste jag ta.
 
Sen blir det en promenad, måste det dels för luftens skull,och för att jag måste lära mig att slappna Och sluta med att känna stress och press för allt. Det jättejobbigt.  Plötsligt känner jag press och en enorm inombords stress att  plocka undan alla vinter kläder.  Men tvingar mig själv att känna att jag inte alls måste det, inte idag iallafall.
Skitgrejer  som synes men som är stora i mitt huvud och som ligger och gnager och blir stressande.
Måste lära mig koppla bort och inte känna massa måsten.
 
Njuta här och nu skulle jag behöva göra mera. Tiden försvinner så fort och då blir jag ledsen det istället.
 
Och nu har jag maila fitlab om kosten jag skulle anteckna i 3 dagar. Har skrivit till han vad jag har att träna med hemma, har jag sagt att jag köpt TRX  band.... jättekul för det är effektivt. Och nu väntar jag  bara att han ska maila tillbaka så jag kan börja. 
12 veckor med  PT ska bli så kul. Jag längtar men jag vet att det kommer bli tufft... redan nu tror jag att det så smått börjar bli mindre och mindre tid att komma till gymmet.. 
 
Men men. ..
 Nu köööör  vi!
 
Puss & kram 
Anna ♡