Ja idag är det ju dag 2 på mitt pt program. Fick första veckans motion skickad till mig igår,  maten tyckte han 
Funkar bra så den fokuserar vi  på senare..
Använder mi tränings kalender att skriva  ner veckans  motion mm i. Funkar bra.
Idag ska jaga 60 min valfria styrketräning övningar. Och nu har jag bestämt att jag ska återigen flytta ut mina gym grejer. .de  flyttades utför ett tag sen men sen smög dom in igen av någon konstig anledning. 😆
Men nu har jag bestämt att jag ska inte stressa upp mig för att jag måste göra en massa saker på dagen, utan jag ska ta den tiden på kvällen när Marcus kommer hem. Då kan jag ev göra det  utan stress oxå. Ellie börjar ju, taiträ sova litet bättre pånätterna  och framförallt  somnar något tidigare kvällar. Igår vid 20.00 faktiskt. Rekord tror jag. Sov sen och vaknade först 23.30, så klagar gör jag inte.
 
Igår fyllde fina Marcus år. Min älskade. Han fick en parfym  och idag när jag har tid ska jag försöka få klarat den a dra. Har lite bilder som jag ska göra en  tavla av.
 
Men nu ska vi ut påpromenad  strax, har en tanke på vart vi ska gå idag men vi får se.
Retligt att skrivandet Och sen blir inte så,då Skriver jag hellre det när det är gjort.
 
Ska ju till sjukgymnasten senare i EM oxå. DET har inte blivit bättre I ryggen trots övningar, kanske I te riktigt gjort Dom i tid och otid heller som dom alltid vill man ska göra. Så då får ja skylla mig själv,   en jag gör det när jag kan och tänker på dom.
Väntar på en röntgen av ländryggen.
Domjäklarna hade slarvat bort mig sist,förväxlat denna remissen  med en jag fick när jag var gravid. Så det var ju bara att komma till doktorn igen och få en ny Och vänta 2 månader till... ha ha ha fy fan va sjukt. 
Så tänk på det. Ligg på sjukvården om man får remisser oxå tör rätt var det är så är man avglömd. 
 
Puss & kram 
Anna ♡