Gårdagens nationaldagsfirande  var himla trevligt. Vi hade både sol och regn och jätte trevligt. Finns inget dåligt väder egentligen,  bara dåliga kläder och dålig förberedelse möjligtvis eller glömska kan man också säga.
Idag har jag städat upp lite på kontoret/gymmet bara för att inte stöket ska sätta käppar i hjulet för träning. Marcus är världens slarvigare människa, och jag hade och har Givetvis en bild av hur de ska ut därute. När allt kom ut tillslut. Ser det ut så? Nä.
 
Sitter och funderar lite på allt möjligt och passar på att kika lite i denna boken. Den är väldigt bra, får mycket tips och idéer. Läser om barns behov, fett, kolhydrater,  järn mm läser om välling, gröt och mat.
 
Recept i massor finns det. Det står väldigt bra och tänkvärt om gröt och välling oxå.
 
En mycket bra bok. 
 
Skulle sätta mig och måla naglar tänkte jag, både på händer och fötter men någon är inte riktigt på 
Humör. De började med att hon vaknade efter bara 40 min i förmiddags.  Sen blev de pannkaka. Vi..eller jag har bestämt att de bara blir amning morgon och kväll men de har ju skitit sig idag kan jag lova, flera ggr om. Fast egentligen, vad gör det då?
 
Men vi ska nog överleva denna  dagen oxå. 
 
Imorgon startar en ny vecka. En bra vecka, de har jag redan bestämt att de ska bli. 
Skulle vilja testa ett kostschema för att komma iordning med maten, för de är Faktiskt det enda , förutom ibland men i samband med detta min dåliga motivation, som sätter käppar i hjulet hela tiden.  
Det är oxå skolavslutningsveckan. Så de finns och göra.
 
Vi ska nog åka och köpa skor imorgon efter skolan. 
 
Puss & kram 
Anna ♡