Vi har tagit en promenad idag med Cilla och Widar, tyvärr var födelsedagsbarnet mycket lesset nästan hela tiden. Tror hon var trött. Det var lite jobbigt men men. Det blev en promenad iaf. 
Ska ju verkligen få äran att döpa en av deras kossor oxå, så himla söt. Skulle oxå vilja ha något djur, alltså lite större djur, men vart då liksom?  Har ju inte ens förråd så de räcker. 😁
 
Ibland är de skönt att bara få prata. Inse att man inte är själv om sånt man annars lätt kan tro att man är. Och även fån chans att uppskatta de man har, de positiva som jag annars har extremt lätt för att glömma av. Och bara fokusera på allt negativt. Vilket är jätteduktig,  de vet jag. 
ja tänkte på en sak, som ofta kommer upp på tapeten, alltså jag fuskar precis lika mycket som alla andra människor, är svag för glass. De borde ju synas på mig att jag inte är nån friskus som håller på i ett. 
Men när jag  tänker efter så är de ofta som jag fokuserar på följande saker. 
Att jag aldrig får tid till den träning  jag vill, att de blir för lite, för sällan och för dåligt.
att jag inte ser resultat. Och att de aldrig händer nåt på vågen. 
 
De jag borde fokusera på är att jag med en väns hjälp och pepp tappade 18, 19 kg för några år sen. Sen blev jag gravid och har säkert ca 8 kg att gå ner. Men om ja tänker såhär då att från att ha gått ner från bÖrjan som jag skrev till att va här nu. Jag går varken upp särskilt mycket eller ner heller för den delen. Ligger på ungefär  samma hela tiden.  
De är ju faktiskt riktigt bra bara de, att hålla mig inom och hela tiden runt samma.
jag tränar, sen är jag otroligt bra på att "äta upp" träning gen om vi säger så. Men jag tränar, vissa veckor mer vissa mindre. Men de får inte bli ett tvång för då vet jag hur de slutar. De ska vara roligt och en vilja. Då blir det bäst. All träning är bättre än ingen. Behöver ju inte alltid göra ett helt pass på raket,  som sagt all träning är bra och nyttig träning . 
Så att jag tror jag ska försöka se det lite mera så. 
Allt förändras ju oxå, Ellie är ju inte samma bebis som hon var fär ett halvår sen heller, så jag får se de som  Att de ändrar sig. Men man får försöka hitta lösningar hela tiden. 
 
 Puss & kram 
Anna ♡