Rätt ner i huvudet, som en blixt, ja så jädra snabbt försvinner den och lika fort slår den ner igen.
M O T I V A T I O N E N.
 
Inte glömma ett av målen, nya bralls.
 
 Ellie sov bara 25 min så jag fick göra ett snabb pass.
vilket resulterade i detta: extra vikt på benen och använder kettlebell plus lösa vikter,
 
3*10 knäböj med vikter 
3*10 draken med vikter.
3*10 axel lyft framåt
3*10 axel lyft åt sidan
3*10 tricepspress med band
3*10 russian twist med fötter i luften.
3*10 Höftlyft 
3*10 biceps curl
3*10 donkey kicks 
sen Gav vi upp för stunden. 
Får se om vi kan fortsätta sen, antingen hemmagymmet eller mitt favoritställe. 
 
Har sån lust att göra som alla andra och testa nåt kul. Många på instagram kör ju någon form av träningsupplägg. Jättestrikt kost och Tränar som stollar typ 2 ggr om dagen. De tror jag inte är något för mig. 
Måste ha ett mål som kan nås annars tappar jag intresset. (Händer ibland iaf dock..)
Men jag skulle vilja ha ett klart mat schema för mina förutsättningar, så jag vet att äter jag detta så händer de något med Vikt och sinne. Ett klart träningsschema där jag inte själv behöver ändra för att de ska passa mig, som jag ska göra vissa veckor. Sen kanske man byter lite övningar. 
Mäta och kanske väga från början så man ser om de händer något. En pt som är duktig,  förstår min önskan, hjälper mig med såväl pepp som motivation.
Nu hoppas jag på Maria på gymmet i Nossebro, alla förutsättningar för att de ska bli bra finns. Hon och jag har pratat dels om min tidigare erfarenhet av pt, hon vet om mina förutsättningar mm.
Så länge det inte kostar en mindre förmögenhet så vilja testa.  Visst hon är oxå ny på detta som dom på fitlab var (kändes som jag var någon slags försökskanin)men skillnaden är att hon och jag träffats.  
 
Alla förutsättningar för något riktigt bra finns. Ska bara bestämma mig för när start blir, och  om hon vill förstås.