Ja idag Gjorde vi en liten ynklig utflykt till Alingsås. Det blev god buffé på Mangiamo och sedan in i affärer sedan hade jag tyvärr tröttnat, så typiskt mig. Tror gillat att gå i affärer numer men de gör jag inte alls. Måste sluta försöka intala mej det. 
Det var trevligt iaf,  ja och mina godingar. Vi köpte med oss 3 lådor jordgubbar som vi smaskat på.
Amanda hade mjölk till sina, jag hade cremefraich och vaniljpulver  och Ellie mofsade och åt dom som dom var. Gott gott .
 
Nu väntar en lugn  kväll,  planera morgondagen och hoppas hoppas ja kan komma ut en stund sen när lillan lagt sig.
Men gör ja inte de så känner ja mig hyfsat nöjd ändå, morgonträningen  gjorde jag och 50 squats är klart.  Baggis kanske nån tycker, ja de gör ja med egentligen, för ja klarar så mycket mer men de ska va kul, och hinnas med oxå.
 
Trevlig kväll
 
Puss & kram 
Anna ♡