Idag levererade vi ett par delar till Smörkullens skog och Grävtjänst i grästorp och när vi ändå var ute och körde så tog vi en tur till Trollhättan  jag och mina tjejer. Det blev lite smått och gott med hem som nya skor till oss stora tjejer och varsitt linne,  lite strumpor och så 4 solcellslampor.  De ska bli kul att se om de funkar.  😊 
På väg hem kände jag väldig lust att besöka en loppis eller liknande  så  strax utanför grästorp  i tengene hittade vi en.  Oh my good va grejer..  😂  men jag gjorde fynd.  Köpte en cykelkorg i sånt flätat material jättefin och helt funktionsduglig för ändamåmet.  Hängde den på Ellies säng och la i lite böcker 📚  och några leksaker.  Sen hittade jag 2 st träffade tallrikshyllor som jag ska måla vita imorgon, en ska vara i Ellies rum och en har jag nog till köket eventuellt.  3 pixiböcker,  och allt för 120:- perfekt!  Hittade 2 saker till som ja ska dit och köpa efter närmare eftertanke men de får bli på onsdag nästa vecka.  Och då ska jag berätta vad det är.  Det blir  jätteroligt. 
Imorgon åker Manda med  sin pappa så vi,  får klara oss själva ja och plutten.  Till på lördag.  

Nä kvällarna blir alldeles för sena så ja måste lägga mig tidigare och börja vänja mig vid det som komma skall..  

Puss & kram 
Anna ❤