Usch vilken otäck bild!
men de ska föreställa min frukost som jag aldrig fick!
avokado och ägghalva med kräftröra.  
Ellie gillar verkligen avokado. Precis som den är. Helt naturlig såklart.
ärt OCH avokadoälskaren. 
Skönt att hon gillar riktig mat tycker jag.  Hon har iofs aldrig heller fått något annat. Och kommer inte fått heller.
Har hunnit med att vattna blommor, starta en diskmaskin och steka kantareller, de gäller att vara effektiv och ta alla tillfällen man får. 
Nu vill jag kram om min Amanda, jag är glad för hennes skull idag.  Vi ska tillbringa hela dagen tillsammans med min syster, de ska bli så roligt. Det tror jag vi måste göra snart igen.
 
Jag önskar en bra dag och så kanske vi hörs senare, annars så fort jag hinner. 
 
Krama den 3 personen du ser idag. 
Se vad som händer! 
Puss  & kram 
Anna ♡