Har hunnit med en snabb sväng på marknaden idag,  det var inte alla de knallar som de brukar vara men jag fick, blommor, strumpor och ett par skor. Precis de som skulle köpas.
Marcus jobbar, Amanda är på Öland och vi huserar här hemma. Liten sover och jag har grejat lite.  Ska göra mat om en stund och sen ska vi på loppis med farmor.  Det blir 2 idag. 
 
Har hunnit med att kolla lite på Facebook,  rensar jämt där för de är så mycket hela tiden och jag kommer aldrig ikapp mig längre. Kollar bara när ja får tid, de tar otroligt med tid oxå. Men så såg jag en artikel som jag delade på min sida om ett par som ville skiljas. Nä fy ja klarar inte sånt, grinar som ett litet barn. Tårarna bara rinner, så är det alltid, när jag är själv. 
Kan jag gråta hur mycket som helst men aldrig inför någon annan.
 
Så nu har jag gjort det oxå 😅
 
 Det regnr och regnar, men de gör inget. Jag tror faktiskt att det blir en finfin sen sommar i år. Augusti och september kommer bjuda på sol. Var så säker.
 
Puss & kram 
Anna ♡