Tvungen att ta på mig linne idag. .. Suck.  Varmt. Måste härda ut. Det går men de är jobbigt.
ja ja, tur att jag måste tänka på Ellie, de är ja och Ellie mot alla soldyrkare. Men jag är såååå glad för alla som älskar sol, de är ni förtjänta av, helt klart. Glad för er skull att ni kan njuta. 
 
Idag är jag nöjd  med helgen som varit.  Trist att vi inte åkte till mamma igår men fanns ingen ork. Men ja ska ringa till mamma idag, senare. 
Annars blir det inte mycket gjort,ett par promenader  beroende på hur liten vill sova. De brukar bli 2 sovstuner om dagen. Första 10 till 11 och en kortare 15.00 till 15.30 men blir längre ibland.  Och då somnar plutt ca kl 20.30. Hon har sovit jättebra fast de varit så varmt. Igår hade vi fläkt på i rummet.  Men ibland blir det bara en längre sovstund på förmiddagen och så hoppar vi den sena, men de bli väldigt väldigt pipig senare då vilket är otroligt jobbigt att höra på.
Så vi gör de som passar. Ellie får bestämma liksom. Så måste de ju vara. 
Hade en riktigt kass start igår, blir galen på mig själv och alla funderingar ibland, jag diskuterar med mig själv och kommeraldrignånsin fram till nåt bra.  Det är då min älskling träder in. Han vet precis hur jag funkar. Pratar mig tillrätta och alltid känns de så fantastiskt  bra efter. 
 
Det kan minst sagt vara stormigt och backigt den allra varmaste vackraste dagen på smörkullen. 
 
                  ☔"Livet  består inte av att vänta ut stormarna utan om att lära sig att dansa regnet"☔
 
Ta hand om varann och glöm inte solskyddsfaktor 80 minst...
 
Puss & kram 
Anna ♡