Har haft 2 dagar med min älskling, eller ja med 2 av mina 3 älsklingar. I torsdags, Göteborg och bara massa mys och shopping. Och idag fredag Vänersborg, köpt ny kyl och frys och ugn och Micro.  
Väl behövligt då den gamla kylen och frysen har mååååånga år på nacken och har blivit otrevligt,  läcker vatten och är allmänt otrevligt.
Micro har varit trasig länge oxå, så en ny behövdes och eftersom jag har städat sönder !?! Ugnen så måste vi ju ha ny sån med. 
Bra grejer till bra pris. 
Landat hemma.
Har ju sett ett jättefint  skåp på loppisen i tengene och nu har han lovat sälja de till mig så på söndag ska jag dit och hämta det. Åh de kommer bli så fint, ska målas vitt och sen ska jag bara bestämma en sak till och sen är de klart. 
 
Ja en av de 3 tallrikshyllor a är klar och sitter nu på väggen i köket. Blev himla fint tycker jag. Åh är inne i en riktig pyssel period. Kul som  attan.
 
Myslördag  väntar....
 
Imorgon ska vi hämta hem älsklingsAmanda. 💜💛💚💙
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
#1 - - Ida Nilsson:

Vårt kyl och frys borde också bytas, det fungerar bra men har några år på nacken. Vi har fint kök men vill ändå fixa iordning det om några år så vi väntar :)

Svar: Vi har väldigt litet kök men de är oxå fint. 😄 men kyl och frys var i riktigt dåligt skick så de passade bra nu. Sen är de bara en induktionshäll som är nästa grej som behöver bytas men den vi har funkar fint och i get av detta är ju gratis så de blir att spara ihop pengar till de nästa inköpet. 😄
Anna ♡