Imorse testade jag mitt nya träningsschema. Mycket mycket bra. 
Så himla kul, känns verkligen bra och roligt.
ska hålla i motivationen nu, de sitter ju i huvvet det mesta.
känns som ett fantastiskt  bra program att börja med. Få in  lite rutin så blir det perfekt!
Blev väldigt glad av att få det, tack Maria på nossebrobadet för hjälpen. 
JAG behöver en spark i baken ibland och känslan av att ha"ögonen på mig" lite, så jag kommer igång.
 
Har nya mål. Känns bra det med. 
 
Idag är det tisdag och vi funderade på att åka till mamma men hon svarade inte så vi åker nog till Alingsås en sväng istället. Vädret är helt okej tycker jag.  
 
Senare tror jag att jag ska baka  frallor, lchf frallor.  Dom ska vara godaste det på Facebook.  "The bröd"Skriver alla där. 
De går att hitta gottbröd men givetvis är inget av dom som de jag ätit hela livet, vanligt bröd.men de är inte hela världen tycker jag.  Jag hittar goda alternativ ändå. Och jag vet ju inte om de är gott förrän ja testat.
Imorse åt jag Micro bröd. 
1 ägg
1 dl mandelmjöl
1 msk smör
lite salt
lite chiafrön på toppen och rapsolja i botten. 
imicron full effekt i 2 min.   
Smaskens. Ha smör och ost på t ex.
 
Puss & kram 
Anna ♡