Jag fixar Inte denna värmen. Det är riktigt jobbigt. Jag har inte pigment till att bli brun så sola är uteslutet. Bada! Ha aldrig i livet. Visa min bleka tjocka kropp. Nä Tack. 
Kan sträcka mig till att bada i badkart  och den dagen då vi skaffar oss en pool.
 
Usch otäcka väder försvinn. 
Men idag har vi blåst upp Ellies pool iallafall. Så nu står den och väntar på oss, får bli ett dopp imorgon. Sen hoppas vi på lite sand i sandlådan med så blir det nog väl.
 
Idag har jag varit på gymmet. Fy fan va jag saknar det, men jag har förhoppningar om att komma dit snart. Som vanligt. 
Men idag träffade jag  Pt Maria och vi gick igenom lite allt möjligt och jag gjorde en sån fettmätning,  med bla vätska och metabolisk ålder mm. Ja de kunde ju kvittat för de var ju allt annat än bra, inte alls kul. Men då har jag något att jobba med med andra ord.
Så vi bestämde oss för ett litet upplägg till att börja med, sen får jag se hur jag fortsätter.  
Maten tänker jag ta tag i själv först, de är inte så svårt bara jag sparkar mig själv i röven. Det här ska ju gå som allt annat.
Tränat idag har ja gjort och de kändes skönt.  De är ju de det alltid gör.
5 rundor med 7 olika övningar. Jobbigt så in i helvete. Sen 3 övningar 3*10 extra armar och axlar.
 
Puss & kram 
Anna ♡