Ja de blir lite jobb idag igen. Roligt. Och efter jobbet ska jag hämta min skivstång och hantlar med vikter jag har köpt. Blir himla fint. Kan jag träna när jag kommer hem. Blev så besviken igår. Hade barnvakt till Ellie och tänkte att jag skulle träna, åkte ner till gymmet och fick reda på att gymmet nu var loger till loreen, Molly sanden och media som är där idag. Så de va utegymmet Eller inget alls. Frysa ihjäl ute vill jag inte så ja åkte hem, lite lessen och besviken när ja äntligen kom iväg. Men men de blir snart igen. Har ju hela nästa vecka att gymma på. Kanske får ja liten motivation nu nr jag köpt nya saker som Jag dessutom ska ha inomhus. Har både gym grejer I gymmet och inomhus nu. Allt för att inte ha någon som helst ursäkt att INTE TRÄNA. Det går sådär kan jag säga. Men ja jobbar på det.

Puss & kram
Anna ♡
ha en bra dag.