Blev en sväng till huvudstaden i söndags för att se Ac/Dc på friends arena i Solna. Amandas första konsert. Mycket bra val tycker jag. Hon tyckte de var roligt, diggade järnet med sina horn och sin t-shirt hon fick. Men de va lite jo bit för hon var lite kort mot alla andra som var där, såg lite dåligt ibland men vi försökte hitta bra platser och visa henne så fort chansen kom att hi  såg dom på scenen och på de stora skärmarna.  Vi filmade och tog massa kort.   Det var riktigt bra.  Mycket folk och stämningsfullt.  Ingen som vet om de var sista gången dom är här eller om dom kommer igen. Så de va roligt att ha sett dom.
Har ju varit på konsert med dom förut oxå.
mitt i natten åkte vi hem. Tänkte ja skulle sovit i bilen på väg hem men dels så körde Lennart väldigt fort och sen så kunde ja inte riktigt somna. Tänkte på allt som kunde hända mm.
Hem kom vi iaf. Klockan 04.45 klev vi innanför dörren. La mig direkt och tänkte liten vaknade vi 07.00 som vanligt men hon sov till 08.04.
härligt, så ja sov gottade tiden däremellan. 
Vilade mig oxå på dagen igår genom att inte göra ett dyft. Och se på the maze runner på swefilm. Riktigt bra film väntar med spänning på film 2. Sova kan ja inte, inte mitt på dan. 
Men ja måste lägga mig tidigare på kvällen.
 
Ellie har börjat med att sova 1 timme extra på morgonen och därmed har hon sin sovstund senare, vilket är bättre tycker jag för då blir inte eftermiddagarna så kämpiga när hon blir sur och gnällig o trött eftersom hon bara sover 1 gång numer. Sen somnar hon vid 19 tiden och sover till 07 dagen därpå. Inget att klaga på överhuvudtaget.  
 
Så idag ska vi ut på promenad i regnet. Sen tror ja jag ska köra en stund på ctn. Kanske går jag ut i gymmet oxå. Ingen som vill hänga på? ? 😜 tänk va kul de vart med en träningskompis ibland, en som tränar inte bara pratar då. Kanse kanske kan ja träna senare, kunde de igår men ja orkade inte. Måste handla lite idag oxå. Annars blir de inget speciellt, misstänker att Amanda ev åker till sin pappa senare. Hon ska ju åka till kusten med honom onsdag till lördag. 
 
Ska få lite tid att skriva av mig oxå, måste det känner jag. Inte här såklart. Allt kan man inte skriva här, de känns inte rätt.  Även om detta är ett sätt som jag har valt. Men allt vill man inte att alla ska veta om. Allt kanske inte bara handlar om en själv heller.  Har alltid skrivit mycket, i alla år periodvis när de varit saker som hänt  och även när det inte har hänt ett dyft,  an kan skriva ändå. Alltid skönt att få skriva av sig lite. 
Tycker jag. 
 
 Puss & kram 
Anna ♡