Ja dukat fram smaskig Lunch bestående av gräddkola blomkålsris, stekt falukorv, stekt broccoli, stekt kantareller,  korv till mamma och ja lite smått och gott. Men icke.
Fick allt fixa fram lite gröna ärtor. 
Sicken filur jag har att göra med. Ärtor liksom. Ja ja.
Hon äter väl när hon blir hungrig tänker jag. 
 
Idag längtar vi efter Amanda som kommer ikväll.  Och jag tror vi ska träffa moster och Anton imorgon,  åka till Falköping och Mösseberg.  Och vi måste nog åka hem och träffa mormor och morfar oxå snarast.  
Nästan lite mormor och morfar abstinens. 
 
Det var väl en himla tratt inte vi satte oss i bilen och åkte till Stockholm på fredag som jag tänkt. För  Lennart sa att det var visst på söndag. ... 😀 tur har Lennart som håller koll på oss.
Men det ska bli roligt. Skönt att slappna av lite, ja de är ju de enda ja kan göra på en så lång resa så de är bra för mig. Passa på medans jag kan.
 
Tycker de är synd att man inte kan  dela musik från Youtube  här på plattan för då skulle jag dela med mig av goaste låten för tillfället. Madcon med dont  worry, åh den så grymt go. Inte ens Jag kan va still när ja hör den. 
 
Hann med en promenad idag och sen skyndade ja mig hem och körde på ct,n skönt när svetten fullkomligt rinner, droppar av en, då jobbar iaf jag lite med kroppen. Mer har jag inte hunnit idag. 
Det märks att liten blir större och kräver mer, när Ellie va liten sov hon mest och jag hade liksom all tid välden för träning och så. Sen blev de lite svårare och svårare ju större hon blir.
Nu sover hon ju typ 1 timme på förmiddagen barock sen inget mer förrän till natten mellan 19.00 till 20.00 då har man inte så mycket tid, de ska finnas mat och de ska se snyggt ut i hemmet, och de ska tvättas, hängas tvätt, grejas Och gärna hinnas leka liteoxå så man inte känner sig som hemskaste trökmorsan i välden.  
Livet på min pinne kan man säga. 
Pinnen på smörkullen.
 
Jag skriver mer senare.
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
Rackarns ärtorna tog slut.....