Suck Suck suuuuck.. 
känner mig stressad.
En Inre stress som heter duga. 
Marcus har lite ledigt nu och vi vill ju göra något tillsammans förstås.  Men nu när vi har några dagar då vi kan göra nåt, ja då är det ju VAD ska vi göra?!
 Känner mig så värdelös när ja tänker så och blir stressad för det. Börjar då tänka att de faktiskt inte är riktigt okej att tänka och känna så, för tänk på dom som har de ännu värre. ... Och så är tankegången igång igen... jag stressar upp mig för små saker och Ibland för ingenting. Fy vad jag ogillar detta.  Det är så jobbigt och tar så mycket energi och kraft från allt annat.
 
Måste genast fokusera på annat, få bort dessa känslor. 
Ska tänka på att jag och Amanda ska åka till ullared imorgon. Det ska bli riktigt kul. Bara vi 2. 
Bara jag och Amanda. Så härligt. 
 
Jag vill gärna hinna med att träna idag oxå. Ska fortsätta måla på mina hyllor, och göra mat, städa och pyssla. Jo då jag ska nog få denna dagen att gå oxå. 
 
Puss & kram 
Anna ♡