Godmorgon. 
Här är det gnälligt idag,  vet inte varför. Ellie är inte på topp. Men det blir bättre.
Frukost har vi ätit, Ellie åt både havregrynsgröt, grötpinne och lite leverpastej.  Väldigt olika från dag till dag vad och hur mycket hon äter.
Hon ammar ju fortfarande morgon och kväll. Ibland hoppar vi något av dom. Tanken är att det  sakta ska avta såklart.
 
Imorgon ska jag göra något jag inte gjort på 15 månader. Jag ska jobba. För första gången.
Det känns pirrigt, kul, lite Jobbigt faktiskt,  spännande och riktigt roligt.
Stundtals tvivlar jag på det mesta vad gäller det men jag tror det blir så när man varit borta en längre period.  Det känns inte konstigt iallafall att känna så.
Det kommer säkert gå alldeles fantastiskt bra och jag tror verkligen jag behöver det.  
Bra för Marcus att få va hemma ett par dagar och se hur livet som hemma mamma är oxå.
Fast han blir ju hemma pappa.☺ 
 
Tråkigt bara att jag provade arbetsbyxorna  och dom satt aningens tight.... Suck.  Men men får väl gå upp en storlek Ibörjan och målet är ju självklart att dom ska sitta lösare och lösare. Har ju några kilon att gå ner. Men de ska gå det med såklart.
Bara att kämpa på som min chef säger.
 
Idag är det vilodag, pw står det på schemat. Då får det bli det, men jag går en stund och sen brukar  jag gå hem och köra på min ct. Det måste ju bli samma effekt tänker jag,  inte så att jag gör mindre då direkt.
 
Puss & kram 
Anna ♡