Ja men hur jäkla bra började inte denna dagen då? :)
Jo då, var ju på banken och pratade pension. Jag tänkte gå i pension. Imorgon. 
Ha ha ha nä då,  men man ska ju spara och vart och bla bla bla  intresserar mig ännu inte,  kanske kommer med åldern. 
Eller alltså ska och ska, men det är väl himla bra om man gör det. Så jag fick en kopp kaffe,  en penna och sen fick jag skriva på papper mm. Kaffet var gott. 
Och sen fixade vi swish,  så är det någon som känner för att swisha så går det bra. :)
 
Hem. Prata med farmor som var gullig och tog hand om sitt barnbarn under tiden. Och den lilla rackaren sov så gott så. 
Sen gjorde jag lite övningar,tills jag såg vad klockan var och fick väldigt bråttom. 
Till skolan,  utvecklingssamtal  med fröken och Amanda.
Alltså det är en ren fröjd att göra dessa samtal, för Amanda är min tjej. Hon är så himla duktig. Hon har klarat alla mål och är på 6 ans mål, svenska och matte och språk är hennes ämnen kan  man säga. Svenska har alltid varit bäst, matte är hon jätteduktig i, men hon kan inte släppa de ämnena bara för att  de går bra, så enkelt är det inte. Och det vet hon. Språk är hon oxå mycket duktig i.
Nu är hon ju så stor att det är 6 an nästa gång till sommaren. Men jag ska göra allt för att stötta henne i det.
Hon är så jäkla stark,  precis så sa fröken. Stark. Fy fan va hon är lik sin mamma. !  
Hon är snäll, ställer upp för kompisar, ingen ska va utanför och snacka inte Skit o  vänner till henne.  
Hon älskar att sjunga, dansa och spela teater min lilla apa.
Där är vi icke lika! 
Äpplet faller iallafall inte långt från trädet kan man påstå. Mina äpplen är bäst!
 
 Sen hem och Elda pannan, veden är snart slut oxå. Morr.... ja ja. 
 
 Kollar in Instagram lite mellan och vad ser jag! 
 Jo nu ska ni få höra vem som vunnit en tävling  på nossebrobadet. ....
Jo ..........dadaaaaaadaaaaaaaaaa.. .  JAG.
Jag vann med min bästa träningsbild,  så himla kul. Och jag vann 1 timme med pt  Stefan.
Fy sjutton vad glad jag blev!
Jag vill inte göra annat än att träna hela dagarna men det går ju inte.  Tyvärr.
Förstår inte hur det hackat bli en så stor del av mitt liv. Men att se resultat ger ju vatten på kvarnen så att säga.
Det Är fräckt att Kunna jobba till sig muskler.
Jag älskar det, det är något av det bästa jag gjort. Börjat träna Och allt vad det innebär. 
 
 
Nä som vanligt när jag kommer igång så blir det lååånga  noveller...sorry.  
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
#1 - - Anonym:

Grattis till vinsten:)

Svar: Tack mycket :)
Anna ♡