Ja dagen igår hade jag längtat efter mycket kan jag säga.  Och herr jösses va fint gym vi har i nossebro nu!
Stefan och dom andra har gjort ett otroligt jobb, önskar nästan att man fått vara med. 
Jag minns gymmet som mycket slitet, litet och ganska trist, men som alltid gjorde mig glad ändå. 
Trivdes ändå som fisken i vattnet där. 
Och kommer dit igår och ser nya logga, " No  place i'd  rather  be", och det stämmer! 
Stod en ursnygg hummer utanför, och nya entrén var Jätte välkomnande och fräsch och fin. 
Jag fick pratat med Stefan och 2 andra tjejer  och det var verkligen jättetrevligt. Hämtade även min träningsdagbok jag vann i december.
 
 
Jag känner mig glad I hela kroppen och en jäkla motivation och ett driv, nu ska jag komma i  mitt livs bästa form!
I get kan stoppa mig förutom min egen vilja möjligtvis. Men efter att ha tittat på kort från den tiden då jag tränade som mest får  mig att verkligen vilja dit igen.
Det krävs bara lite mer planering nu.
Det gå bra att följa mig på instagram oxå, frusmorkullen är namnet där.
 
Idag har jag oxå beställt klämmis påsar från cerebral på leker. Där 20 stycken återanvändningsbara som kommer på posten,de kostar 199 kr och jag planerar attraktiv smoothies och annat gott i dessa, man kan frysa dom eller bara ha dom i kylen, i Micro och sov sagt diska. Zip  förslutning I en ände  så man behöver i te någon apparat för att fylla dom.
Ska bli kul att testa. 
Amanda sover hos mormor  så de blev i gen tur till Trollhättan i morgon, men vi måste dit så det blir på fredag istället. 
 
Ses imorgon
Puss  &  kram 
Anna ♡