Ja är det någon som har ett växthus och vill ha fröer så säg till!
Amanda säljer fröer för 4e året i rad från Emils fröer.
 
Jag kommer inte köpa några i år för jag tvivlar på att vår gräsmatta kommer bli fin tills dess och tills dess jag kan köpa mig ett växthus. För det vill jag ha nu. 
 
Jag hade ricinolja i håret igår, har läst att det är många som tycker det är bra. Att det får håret att växa fortare och bli mer glansigt mm.
Testade och så får vi se, problemet som jag har är att jag tappar så MYCKET hår.
OTÄCKT mycket alltså.. jätteläskigt. Men man säger när jag frågat på bvc och sådär att det är vanligt när man ammar så jag hoppas att det kommer tillbaka när jag väl slutar sedan.
Men i den här takten så hinner jag bli skallig innan dess...
 
Finns det inga andra tips eller så?
 
Är det ingen annan som äter LCHF eller så som jag kan diskutera detta med? Vore jättetrevligt.
Eller om någon har en bra blogg om detta eller liknande så vill jag gärna läsa.
Puss & kram
Anna♥