Nu har jag ju haft min timme med Stefan på gymmet, vår egen PT. Det var mycket givande, vi gick igenom alla maskiner så nu kan jag dom och kommer bli grym på de.
Sen frågade jag lite om mitt ryggont, vilka övningar jag kan göra mm. Väntar och väntar på den där tiden till ortoped men det händer inte mycket.
Men iallafall så vet jag lite vad som gäller på gymmet nu. Måste ju verkligen göra rätt med maskinerna annars är det inte bra. Kan ju bli värre och det vill jag inte.
Sen pratade vi om mitt gamla träningsschema han gett mig och om jag kan slå ihop nägra pass för att nu är det 7 dagars pass och jag vet aldrig när jag kan gå, nu har jag kunnat gå ofta men så är det kanske inte alltid. Så det var helt klart en mycket trevlig timme.
Jätte bra.
 
Har skrivit en ny liten övningslapp, jag har ju gjort så att de dagar jag kanske inte kommer till gymmet och även de dagar oxå ( för det är ju en bonus) så har jag en liten lapp där jag har mellan 5-8 övningar som jag kan göra här inne utan att behöva gå ut i gymmet, bara för att hålla igång lite.
Har gjort dessa lite mer än en vecka nu och nu ska jag snart förnya de lite.
Som sagt all träning är bra och allt är bättre än inget.
 
Sitter oxå och kollar tatueringstudios. Har Vilda i Vårgårda som görslag och även en i Herrljunga. Dh tror jag eller nåt.
Ska fortsätta lite på de jag har.
Har ju egentligen flera motiv kvar som jag vill göra, Ska spara lite pengar först sen så.
 
 
Alltså nätterna är KATASTROF. Jag förstår inte varför??
Vi gör ALLT för att det ska va bra, verkligen ALLT: Senaste 2 nätterna har Ellie sovit i vagnen i sovrummet, vill inte det men det verkar som det funkar liiite bättre.
Fattar bara inte varför det ska va så svårt att sova?!
Men det är väl så man kan inte få ALLT.
När det är så så är det fruktansvärt jobbigt, sömnen blir ju avbruten hela tiden och jag börjar bli trött. Kan verkligen inte sova på dagarna, det finns ju saker som ska göras hemma oxå.
Kan inte bara slå ner rumpan och vila/sova!!
Ska till BVC imorgon och då ska jag prata med dom och se om dom har något tips på nåt jag inte har provat eller vad som helst.
Men nu är hjärtat 7 månader gammal och har sovit rätt kasst sedan hon var ca 3 månader, innan det var det jättebra.
Tänk hur det blir när jag ska jobba sen.... usch vill itne tänka på detmen då måste jag få sova iaf 4 timmar i sträck oavbrutet.
 
kan man hoppas. :)
 
Men jag tycker mig ana att det är tand på G uppe nu oxå så det kan ju förklara allt, lite iallafall.

Börjar bli hostig och snuvig och gnällig och allt stämmer in på hur det var när de 2 första tänderna kom.
 
 
Idag är det ju pass på gymmet mellan 12-13, vi får väl se om vi kan gå, ska se hur hon mår när hon vaknar annars får jag hoppas gå dit senare.
Kan gå ut i mitt gym för säkerhetsskull för att få lite gjort om jag inte kommer dit sen.
 
 
Jo vi har blivit med hund.
en liten svart sötnos. Jättegullig.
Mimmi heter hon.
Och nä hon är bara lånad. men et perfekt tillfälle för att se om man skulle vilja ha hund någon gång. Jag funderar allvarligt på det, men det blir inte än isåfall. Det ska finnas tid först, och sen är det enda jag oroar mig för är hur den är, biter den på allt? och om man behöver göra något har man någon som kan va hundvakt en stund eller bara ge mat mm??
Allt annat är inga som helst problem inte ens när jag börjar jobba heltid.
Promenader skulle va det lättaste för jag kommer ALDRIG sluta röra på mig, då mår jag rent ut sagt skit. Blir lessen och smått sur.
Känner mig lessen i hela kroppen.
JAg vill röra på mig och det kommer jag prioritera, alltid.
 
Hoppsan sidospår igen.... det  är som vanligt sidospår och att alltis skriva en mindre novell... ja jag har inte så många att prata med på dagarna så det kanske är därför.. hi hi hi hi :)
 
Det är iaf mysigt med hund. Det kommer säkerligen gå alldeles utmärkt. Glad att jag tog chansen iaf.
 
puss & kram
Anna♥
Världens sötaste lilla unge på pulkatur häromdagen när det fortfarnade fanns snö kvar. ♥