Helgen har varit jättebra  hittills.  Amanda har sovit hos mormor och morfar  och vi har inte gjort något.  Bara haft det gott.  

Funderar på vad jag ska göra med alla de kläder jag haft till Ellie som är för små nu.  Känns ingen mening att spara de föruom några kläder.  Har heller ingenstans att  förvara de.  Har kollat på Facebook köp o sälj sidor men de verkar svalt intresse.  Lägger de nog i en binge  vid Ica,  känner ingen heller som behöver.  Bort ska det iallafall.  

Ellie behöver  nog sova en stund nu så jag återkommer imorgon.  

Hoppas få åka och träna lite nu.   
Puss & kram  
Anna 💜


Förstår heller inte att det ska va så svårt att komma ihåg att ta tabletter.  😊 kommer  säkert drabbas av benskörhet  som gammal så dålig jag är på att komma ihåg dessa.  Och helt skallig med för den delen.  Så illa att jag  Ofta inte ens borstar  håret på. Morgonen för att jag tappar så mycket.