Ja jag lider nog av lite lätt separationsångest från min bebis. Inte alltid så roligt att tänka på att hon växer så det knakar . Snart är hon lika stor som Amanda och bråkar om allt och sminkar sig hejdlöst. 
Barn Brukar väl få lite lätt sån ångest men i detta fa,leta är det nog stor risk att drabbar mamman. 
Igår provade vi lite gröt och annan mat i olika konsistens, men det slutade med att hon kräktes upp allt o lite till. Hon är inte så intresserad och de enda att göra är väl att bara erbjuda,  och jag tänker inte locka med fruktpure eller annat som är åt det söta hållet, det kommer hon få tids nog ändå. Tänker att hon måste ju någon gång börja intressera sig för mat. 
Amanda var nog mycket mer  matglad  vid den här åldern, men alla barn är ju olika.
Detta att sluta amma är oxå lite ångestladdat,  ja det kanske inte är någon mening att fundera mer på det idag.
 
Jag har såhär på morgonkvisten hunnit med att göra 21 minuter på min ct tänkte att jag va tvungen att duscha oxå, Så Det får  Bli En Sväng Till Gymmet Sen Om Mannen Låter Mig. Undra när jag ska låta Amanda vara barnvakt första gången ?
 
Ska ringa ett samtal sen oxå ska bli spännande. :)
 
Men nu väntar kaffe, frukost och sen ska jag till byn hämta ut mitt paket med squeezeme påsar. 
 
Puss  &  kram  
Anna ♡