Lånad bild.
 
Ja det är så sant,  men ibland känns det inte så, inte alls faktiskt.  
 
Men nu är det ny vecka och jag tar nya tag, ibland är livet inte en dans på rosor och jag vet att jag till stor del blir vad jag själv gör det till, men det känns jobbigt ibland ändå.  Men alla har vi väl våra svackor, mer eller mindre. 
Ingen är den andra lik, alla har sina saker avtjäna på. 
 
Jag längtar så mycket tills imorgon. Spricker lite snart tror jag. Öppning på gymmet imorgon.
Sedan inte att förglömma så fyller min fina vän Bozze år oxå. Läser hon detta så kan hon bli arg, jag har minne som en guldfisk men jag TROR att hon blir 35. Såklart glömmer inte hennes dag och dagen därpå hennes mans. Nåja ska bli hennes man iallafall. :)
 Så att mellan 14 till 18 imorgon är det öppet på badet, jag ska teckna mig ett årskort och sen ska jag bara njuta av att få vara där. Sen ska jag få till att snart få komma dit dom har ju duktigt lite andra öppningstider  oxå, mycket bra, tänk om det Li, la barnet kunde somna kl 19.00 varje kväll  då skulle denna mamman definitivt kunna ha ett andra hem. 
Det har jag, kommer bara inte dit så ofta som jag vill, ligger lite på is... men snart så...
 
Jo helgen som var gick väl som alla andra,fort. 
 Vi var i Göteborg alla utom Amanda.  Och än idag så myser lite inombords när jag skriver dom orden. 
                                                                   Vi var i Göteborg. 
 
Därför att så många gånger jag skrivit det och vi åkt dit för att besöka Sahlgrenska universitetssjukhuset.  Avdelning reproduktion. Blå gatan andra våning, jag glömmer aldrig. 
Hur skulle jag kunna det. ♡
 
 
Det blev ett bra köp, dock lite liten, en gjutjärnsgryta.  Bra att laga stekar och grytor i, och det blivit extra järn i maten till Ellie.  Men den är lite liten som sagt,men vi ska åka till Trollhättan på torsdag och ska jag in på cervera och köpa en stor med glaslock  som jag redan tittat ut. Den blir perfekt till storkok.  
 
 
 
Men det blev i gen dammsugare.. den vi har kostar så pass mycket att Marcus tycker vi ska laga den, och ja då får det bli så. Så jag får nöja mig med sopen  sålänge. 
Har ju min lilla kärlek roompa  oxå. Han är så redig så. Men han behöver vila sig ibland. 
 
Har funderat deras en aning på lillans sömn oxå och tänk om jag kommit på det..... det har nämligen skett en liten förändring det senaste dagarna.
 Men eftersom jag har en förmåga att skriva långa  noveller här så får jag ta det i ett Annat inlägg.
Puss & kram
Anna ♡