Tomtarna alltså. 
 
 
Vill inte se dom längre, julen och nyår är ju ändå över och det dröjer ett helt år tills jag får se dom åter. Den här tiden på året har jag alltid förknippat med lite lätt ångest. Ångest över att just julen är över, det går stort,  Och innan så väntar man och väntar också bara kommer den och sen är den borta innan man fattat något...
Men detta året känns det rätt bra ändå, inget ångest än och jag tror jag vet varför. 
 Har annat att tänka på och se fram emot.  
Ellie och familjen.
 Märker att jag ofta behöver distraheras med annat om jag tycker något är jobbigt, det går lättare då.
 
 
 
Och visst fick jag annat att tänka på. Dammsugar jä***en funkar inte.
Vet inte varför men den är väl till åren kommen... 2 år. 
Sån tur då att vi ska till Göteborg imorgon. Får väl handla mig en ny. :'(
 
Får vackert vänta med att städa ur öppna spisen där jag julpyntat  så fint och får använda mins sopekvast  så lä ge.
Granen och ljusstakarna i fönstret får stå åtminstone 1 vecka till.. till tjugondag knut tror jag. 
Marcus tycker nog inte o  det men... så är det ofta, man får inte som man vill. :)
 
Laddat ner lite film på swe film, bla nya beck, den ska jag titta på närtid finns.
Ska straffa mig själv lite för igår därför ska jag trots jag tänkt va ledig, göra ett pass på crosstrainern.  
Så går det om man fuskar. 
Men nu släpper vi det och blickar framåt.
 
Puss & kram
Anna ♡