Ja i ugnen står müsli,  ala  lchf. Det har funkat jättebra, bättre än jag trodde att strunta i onyttigt. Det är skönt när det är så för det kommer säkert bakslag. 
Annars har denna januari börjat hyfsat, 30 min cross trainer torsdag och fredag och minst 1 lång promenad på mellan 4 till 6 km utöver,  vågar  i inte riktigt på styrka när ryggen busar. 
Men jag gjorde oxå lite mag övningar Imorse efter ct  passet. Det kändes bra.
Så det finns hopp, även för mig. Och nu är det inte långt kvar...... wiiiiiiiiiiiiiii  tills den 6e.. Åh FAN Va jag längtar. 
 
Jag tror det kommer bli en jätte motivation och inspiration för  mig att se badet utvecklas, till det bättre och kunna teckna mig ett årskort och som grädden påse få träffa en superträningsmänniska  som Helen Ahlson. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss och kram,  
Anna ♡